Muy buena compra
Muy calentito,perfecto de tallas, y tan bueno para nieve como para diario
- Warmte
- Waterdichtheid
- Beperkt het binnendringen van sneeuw
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muy calentito,perfecto de tallas, y tan bueno para nieve como para diario
Manteau très confortable
La personne qui nous a reçu a bien su préciser les différents points qui avantagent l article
Veste de ski chaude et légère
Veste très classe chaude
Article de qualité, confortable - Bon rapport qualité/prix. Je recommande.
Warm, bequem und praktisch. Sieht super aus. Fantastisches Preis-/Leistungsverhältnis!
agréable a porter et bien chaude
Muy mala calidad, la cremallera se abre y es muy difícil cerrar, no la volvería a comprar nunca.......nada recomendable
Je l’adore. C’est exactement ce que je recherchais