Verdeling voor 1901 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
5
Percentage gevuld: 81.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
4
Percentage gevuld: 12.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
3
Percentage gevuld: 3.2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
2
Percentage gevuld: 1.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme halflange ski-jas voor dames 100 marineblauw
1
Percentage gevuld: 1.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Buena, pero no se me ajustaba bien

Buena chaqueta, pero escénicamente acolchada y me apretaba en la parte del pecho. Tuve que devolverla.
  • 3/5 Warmte
  • 3/5 Waterdichtheid
  • 3/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Look / Design

Antwoord van de verkoper

Hola Ana,

Muchas gracias por compartir tu experiencia con nosotros. Lamentamos profundamente que la Chaqueta de esquí y nieve impermeable semi-larga Mujer Wedze 100 no haya cumplido con tus expectativas, especialmente en lo que respecta al acolchado y al ajuste en la zona del…

Ottima giacca per temperature sotto zero

Comprata per andare in lituania, dove ad aspettarmi c’erano -18 gradi: ha superato la prova, ha tenuto caldo, è comoda ma anche carina da indossare, non sembra troppo una giacca da scii.. mi piacciono le tasche anche sulla manica e il cappuccio regolabile, ottimo anche il prezzo!
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
eugenia, ItaliëGeverifieerde koper4m geleden

Quente, leve, agradavel e conf...

Quente, leve, agradavel e confortavel
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Très bien

Très bien
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Christophe, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Très belle vesteChaude Content...

Très belle veste
Chaude
Contente de mon achat
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Celine, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

Fermeture éclair basse qualité

Un manteau chaud mais dont la fermeture éclair ne cesse de s'ouvrir par le bas. Ce qui n'est pas pratique du tout à -20°C... Mauvaise qualité de la fermeture éclair pour un prix tout de même élevé.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design

me lo aspettavo diverso, più f...

me lo aspettavo diverso, più fasciante e qualitativamente diverso
  • 3/5 Warmte
  • 3/5 Waterdichtheid
  • 3/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
anonimo, ItaliëGeverifieerde koper4m geleden

Antwoord van de verkoper

Buonasera,

Grazie mille per aver condiviso la sua esperienza con la Giacca sci donna 100 WARM MI-LONG blu. Ci dispiace sapere che non abbia trovato il fit e la qualità che si aspettava.

Comprendiamo che la vestibilità e la percezione della qualità siano aspetti importanti nella…

Impeccable

Très chaude et confortable et de surcroît élégante.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Nath, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

je suis très frileuse et cette...

je suis très frileuse et cette doudoune n'est pas suffisamment chaude pour l'hiver
  • 2/5 Warmte
  • 4/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Muito bom. Quentinho.

Muito bom. Quentinho.
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Inácio , PortugalGeverifieerde koper4m geleden