Très bon produit
Je ne regrette absolument pas mon achat, elle tient chaud
- Warmte
- Waterdichtheid
- Beperkt het binnendringen van sneeuw
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Je ne regrette absolument pas mon achat, elle tient chaud
Garde très bien la chaleur, pas froid même à -14°C
excellente
Très bon rapport qualité prix !!
Toujours satisfait des produits décathlon
veste bien chaude
COMODA E CALDA
Am comandat geaca Wedze și mi-a venit geaca Quechua.calitatea dintre ele este foarte mare,dezamagita.Daca în poza după site arate o marca de ce primești altceva...
Calentito y cómodo de llevar
super kurtka na narty , wygodna i ciepła i za naprawę rozsądną cenę , nie trzeba wydawać fortuny żeby mieć jakość i komfort polecam
Der Größenrechner hat mir XS angezeigt und einige Kommentare haben bemerkt, dass die hauseigenen Größen eher größer ausfallen, aber das hat leider überhaupt nicht gepasst, deshalb nur 3 Sterne. Ansonsten macht die Jacke einen guten Eindruck.
Einen Gebrauchstest konnte ich noch nicht machen.