Świetny,ciepły i bardzo wygodn...
Świetny,ciepły i bardzo wygodny polar.
- Warmte
- Ademend vermogen
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Świetny,ciepły i bardzo wygodny polar.
保暖
Bon confort
Bien chaude et super confortable
La capuche est appréciable pour moduler la chaleur.
Bon produit, efficace
Taille parfaitement. Confortable. Légère et ne donne pas trop chaud: parfait pour les personnes qui ont vite chauds.
Usato con sotto una termica l'apporto di calore ottimo!
Bien chaud
Satisfait de mon achat, polaire chaude