Verdeling voor 2064 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme waterdichte dameslaarzen voor sneeuwwandelen NH100 klittenband zwart
5
Percentage gevuld: 80.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme waterdichte dameslaarzen voor sneeuwwandelen NH100 klittenband zwart
4
Percentage gevuld: 13%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme waterdichte dameslaarzen voor sneeuwwandelen NH100 klittenband zwart
3
Percentage gevuld: 3.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme waterdichte dameslaarzen voor sneeuwwandelen NH100 klittenband zwart
2
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme waterdichte dameslaarzen voor sneeuwwandelen NH100 klittenband zwart
1
Percentage gevuld: 1.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

QUECHUA Buty turystyczne damskie śniegowce

Polecam. Kolejna para kupiona dla dzieci i jak zawsze świetnie się spisują. Świetny stosunek ceny do jakości. Na zimowe aktywności na śniegu- nie ma lepszych butow w tej cenie.
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Grip

Kupuji již několikátou sezónu ...

Kupuji již několikátou sezónu pro syna, teď neměli jeho velikost v chlapeckém, tak jsme vzali dámské a je to ok.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Grip
Julie, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

doposci molto buoni

utilizzati per una settimana in montagna molto soddisfatta del rapporto qualità prezzo
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Warmte
Chiara, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Très très déçue bottes après ski

Je déconseille d'acheter ces bottes après ski .Vraiment très déçue ! Vraiment Pas imperméable = 0 et pas confortable ! Vous aurez les pieds mouillés en 30 minutes . PAS FAIT POUR LA NEIGE.
  • 1/5 Warmte
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Grip
  • 1/5 Waterdichtheid

Antwoord van de verkoper

Bonjour et merci de nous avoir donné votre avis sur votre paire de bottes de neige. Je suis navré de constater que cette paire de bottes de neige n’a pas été à la hauteur de vos attentes. Celles-ci sont pourtant bien imperméables. Je vous invite à revenir en magasin afin que nous puissions vous…

Ayağı kavramıyor

Topuk kısmı ayağı kavramıyor yürüdükçe bileğe sürtme yapıyor
  • 3/5 Warmte
  • 3/5 Waterdichtheid
  • 1/5 Grip
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    발목사이즈 조절할수 있어서 좋아요 비올때도 좋고 눈와도...

    발목사이즈 조절할수 있어서 좋아요 비올때도 좋고 눈와도 좋아요 그리고 가벼워서 좋습니다
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    지영, Zuid-KoreaGeverifieerde koper1j geleden

    希望下雪的时候不冻脚,还没穿

    希望下雪的时候不冻脚,还没穿

        Memnuniyet

        Motorumda yağmurda su geçirmezligi ve sıcak tutması ile çok güzel bot harika bir ürün tavsiye ederim
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterdichtheid
        • 5/5 Grip
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding