Verdeling voor 291 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
5
Percentage gevuld: 66.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
4
Percentage gevuld: 21.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
3
Percentage gevuld: 7.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
2
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
1
Percentage gevuld: 2.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Top, bon rapport qualité…

Top, bon rapport qualité prix. Pas de problème de digestion.
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Smaak
Frédéric, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Très bon produit

La qualité me convient parfaitement, le goût est très bon, se dissout correctement.
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Smaak
Jeremy, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Ottime proteine rapporto quali...

Ottime proteine rapporto qualità prezzo.
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Smaak
Gianfranco, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

Bien C'est top q'un plus…

Bien C'est top q'un plus gros format de 1,5kg soit créé
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Smaak
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte

Très bon goût et…

Très bon goût et j'apprécie particulièrement l’origine naturelle des ingrédients (notamment la stavia qui remplace le sucralose). Se dilue assez bien mais il faut un bon shaker et de l'huile de coude. A quand les mêmes composants pour une recette Whey Isolat ?
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Smaak
  • 4/5 Spieropbouw en -behoud
  • 4/5 Eiwitgehalte
Nicolas, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

whey

malgré l'augmentation tarifaire du produit ses derniers mois il reste malgré tout bien placé niveau qualité/prix
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Smaak
  • 4/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
Romy, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Le goût chocolat est…

Le goût chocolat est délicieux
  • 4/5 Spieropbouw en -behoud
  • 4/5 Eiwitgehalte
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Smaak
François, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Muy buen sabor y mejor composición

Compro esta proteína concentrada o Whey porque es la que tiene mayor evidencia actualmente. La tomo tras el entrenamiento en ayunas, y junto con la toma diaria de la creatina, noto que me recupero mejor de los entrenamientos de Cross Training y me ayuda a regular el apetito. No obstante, lo que más valoro, es que no tenga ningún edulcorante ni
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Smaak
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Bon produit pour débuter

Bonne qualité, à voir au cours du temps si le produit répond à toutes mes attentes.
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Smaak
  • 3/5 Spieropbouw en -behoud
  • 4/5 Eiwitgehalte
Isabelle, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

RAS

RAS
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Smaak