forte odore
calzano bene, impermeabilità ok ma emanano un odore terribile appena si apre il pacco che li contiene. dopo 1 settimana che sono rimasti all'aria si sente ancora 😵💫
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Pascomfort
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
calzano bene, impermeabilità ok ma emanano un odore terribile appena si apre il pacco che li contiene. dopo 1 settimana che sono rimasti all'aria si sente ancora 😵💫
Fanno bene il suo
Spíše na krátkodobé nošení, ale na celý den nedoporučuji, hodně mě z nich bolely nohy :-(, + neteklo do nich:)
Tree bien
Impec !!! Merci !
A bota é muito bonita e confortável. Funciona muito bem nos dias de chuva e tem boa aderência.
Comforme à l attente
Bottes comfortables qui tiennent au pied
perfectas
Bin sehr zufrieden