Filter your search

    65 Beschikbare artikelen

    TOP 5 : Armdrills bij crawl

    TOP 5 : Armdrills bij crawl

    Drills in het zwemmen zijn onmisbaar om je techniek bij te schaven. Laten we samen werken aan onze armbewegingen

    Zwemmen is echt geen saaie sport!

    Zwemmen is echt geen saaie sport!

    Zwemmen is veel meer dan een sport waarbij je zonder nadenken het ene baantje na het andere afwerkt. Er bestaan tal van tips om je trainingen zoveel leuker te maken en de tijd voorbij te laten vliegen. Wij geven je er alvast een aantal.

    De 5 beste oefeningen om je armspieren te trainen

    De 5 beste oefeningen om je armspieren te trainen

    Wil je stevige armen in het water? Ontdek 5 oefeningen om je armspieren te trainen door en om te zwemmen.

    De beste oefeningen om je beenspieren te trainen tijdens het zwemmen

    De beste oefeningen om je beenspieren te trainen tijdens het zwemmen

    Als je naar de brede schouders van zwemmers en zwemsters kijkt, dan zie je het meteen: zwemmen doe je vooral met je armen. Maar geen paniek, want met enkele tips en gerichte oefeningen kun je gemakkelijk je benen trainen.Ga dus snel het water in!Ik heb voor jou de ideale sessie om met je benen aan de slag te gaan!

    Leer duiken vanaf de kant!

    Leer duiken vanaf de kant!

    Als je het water in wilt, is het handig om te weten hoe je moet duiken. Die techniek zal je moeten perfectioneren voor je eerste wedstrijden, en daarbij kunnen de tips van Fabrice Pellerin je zeker helpen.

    Zwemtraining: eenvoudig weer gaan sporten

    Zwemtraining: eenvoudig weer gaan sporten

    Opnieuw gaan sporten na de vakantie is nooit gemakkelijk... Waarom is dat eigenlijk?

    Zwemmen: hoe stel je jezelf een doel?

    Zwemmen: hoe stel je jezelf een doel?

    Zwemmen, dat is goed. Maar zwemmen met een doel voor ogen, dat is nog beter! Ontdek hier hoe je je doelen kunt stellen en hoe je ze kunt bereiken.

    Zwemplank en pull buoy: hoe kiezen?

    Zwemplank en pull buoy: hoe kiezen?

    Pull buoy, zwemplank, zwemelastiek… Welk materiaal kiezen om gemakkelijker te zwemmen of om specifiek het bovenlichaam of de benen te trainen?

    Zwemtraining: techniek en voortstuwing met de benen

    Zwemtraining: techniek en voortstuwing met de benen

    Een goed uitgevoerde beentraining zorgt ervoor dat je sterker wordt, meer spieren kweekt, calorieën verbruikt en aan je hartslag werkt! Daarom mag je bij het zwemmen je benen trainen zoveel je maar wilt!

    Hoe kies je de juiste zwemvliezen?

    Hoe kies je de juiste zwemvliezen?

    Wil je zwemvliezen kopen? Dan moet je met een aantal factoren rekening houden. Wij zetten de belangrijkste op een rijtje en geven je handige tips mee!

    Aquagym voor slanke benen

    Aquagym voor slanke benen

    Je wilt af van die sinaasappelhuid? Om dat met sporten te bestrijden, zijn er geen duizend manieren, maar wel één die heel doeltreffend is: aquagym.

    Aquagym voor een platte buik

    Aquagym voor een platte buik

    Aquagym is een ideale sport om te vermageren en tegelijk stalen buikspieren te kweken. Ontdek onze tips voor een platte buik!

    Zwemmen: trainingsprogramma voor je zwemsessie

    Zwemmen: trainingsprogramma voor je zwemsessie

    Wil je een gedetailleerd trainingsprogramma om weer te gaan zwemmen? Onze partner Nabaiji heeft een programma op maat samengesteld. Volg de gids!

    3 tips om je keerpunten te verbeteren

    3 tips om je keerpunten te verbeteren

    Laat ik je eerst even geruststellen: tuimelen bij een keerpunt is heus niet verplicht. Maar je wint er wel enorm veel tijd mee. Door bij elk keerpunt te tuimelen, zwem je sneller. Het zeggen is een ding ... het doen is nog wat anders.Regelmatige crawl- en rugcrawlzwemmers zullen dan snel terugdenken aan hun vele mislukte pogingen. Nochtans, met wat handige kneepjes en een beetje oefening is tuimelend keren heus niet zo moeilijk. Lees gerust even mee!

    Sport en zelfvertrouwen

    Sport en zelfvertrouwen

    Om de mentale kracht van een echte kampioen te krijgen, kun je beginnen met jezelf plezier te doen. Ontdek het verband tussen sport en zelfvertrouwen.

    Hoe kies je jee materiaal voor watersport?

    Hoe kies je jee materiaal voor watersport?

    Il existe une multitude de matériels aquatiques ! Nabaiji vous explique tout pour vous aider à découvrir quels matériels sont utiles pour la pratique de votre aquasport favori !

    Spiertraining door te zwemmen

    Spiertraining door te zwemmen

    Wil je je spieren trainen door te zwemmen? We leggen je uit hoe je te werk moet gaan.

    Hoe kan je door te zwemmen gespierdere armen krijgen?

    Hoe kan je door te zwemmen gespierdere armen krijgen?

    Je wilt meer armspieren? Je zoekt naar andere oefeningen dan wat je in de gymzaal doet? Maak kennis met onze zwemlessen om je armspieren te trainen!

    Een kant en klare aquagymsessie

    Een kant en klare aquagymsessie

    Aquagym is een wateractiviteit met talrijke voordelen. Nabaiji geeft je een kant en klare training mee!

    De 5 belangrijkste redenen om te gaan zwemmen in de winter

    De 5 belangrijkste redenen om te gaan zwemmen in de winter

    Het moet gezegd, deze winter, en dan vooral tijdens de feestdagen, hebben de meesten onder ons het sporten opzijgeschoven om ons slechts nog op één fysieke inspanning toe te leggen: het versterken van onze kaakspieren…